Thursday 18 August 2011

2

Info : Tanda - Tanda Boyfriend Anda Pencinta Yang Hebat

.Assalamualaikum! ^^
(Jawab ! Jangan Tak Jawab ! Dosa tu:)

Helooww. 
Hari ni , Ira nak share ciket info kat korang yang menunjukkan seseorang  lelaki itu pencinta yang hebakk ! :)
Ira taip ini , berdasarkan pengalaman Ira je okehh :)
Not copy-copying other entries ^^




 Sanggup melakukan sesuatu untuk kekasihnya
Maksud Ira dekat sini , boy korang tu , dengan hati yang rela ! (bukan terpaksa) sanggup dan bersungguh-sungguh melakukan apa yang anda inginkan. Contohnya macam Ira lah kan .. Ira memang suka and nak sangat jumpa dia setiap hari :) Dia dengan senang-lenang nye , cakap ..
"Ok awak . Setiap hari kita jumpa ok ? saya balik sekolah  same2 aww ..". 
Wah ! Memang best kalau boy ikut je cakap girl dia :)


 Selalu menghiburkan hati kekasihnya
Yer . Sewaktu korang sedang bersedih , moody ataupun tengah marah-marah boy korang tu .. Dia sentiasa ada untuk menghiburkan balik hati korang. . HEHE. Mulalah time tu , dialah orang yang banyak cakap . Itu lah .. ini lah ..Macam-Macam cara dia buat untuk gembirakan kekasih hatinya itu :)


 Sentiasa menasihati kekasihnya
Ok . Laki mana yang takk sayang bini oii . haha. Nak tahu dia tu pencinta yang hebat , dia selalu akan menasihati korang . Ye lah . Mana tak nya . Andaikan dia betul-betul serius untuk jadikan korang tu sebagai teman hidupnya , sudahh kompom-kompom dia akan menasihati korang supaya bertingkah laku sopan ciket , jangan itu lah . jangan ini lah . kan ? Ira ni , selalu sangat kena nasihat dengan Mr.Nasir tuh . haha . Macam-macam :) Mana tak nya, Ira ni degillah orang nye . ahaak2!


 Berusaha mengongkong kekasihnya
Benda inilah yang gurl-gurl diluar sana paling tak suka kan ? (dikongkong!!!)
Ishk.ishkk . Ira pun memang tak suka dikongkong. hehe. Tapi , nak buat macam mana.. Lelaki yang betul - betul cinta dekat girl dia , mesti ada perasaan yang kuat cemburu kan ? Apa lagii . Kena kongkong lah jawabnye. :)
Nak buat itu tak boleh .. Nak buat ini tak boleh . ehee~ Apa2 lahh~


 Tidak suka lelaki lain rapat dengan kekasihnya
HAHA . Keadaan ini , nampak sangat boy korang cemburu buta tahap gaban punya. haha.Sampaikan dengan lelaki lain pun tak boleh rapatkan ? Ahaa . Ye lah . mana tak nya .  Serius ! Dia sebenarnya , tak nak kehilangan korang lah tuh . Dah sayang sangat .. Takut-takut nanti , korang lari pergi ikut jantan lain pulakk . Kan dahh hancur hati laki yang betul-betul sayang korang tuh . Tak gitu?


 Kuat merajuk sebab...
Ehee. Lelaki kuat merajukk ?? Eee..yuckss ! HAHA. Ira tak suka sangat lelaki yang kuat merajukk nih . Mana takk nye . Aduhh. Ira mana lah pandai sangat pujuk-memujukk nih . hehe . Ye lah , lelaki yang pandai dan kuat  merajuk tu, sebenarnya ingin dipujuk oleh kekasihnya . Dia nak perhatian lebih dari girl dia lah tu . So , pandai-pandai lah korang pujuk ye :)


 Tidak akan melayan perempuan lain 
Haa. Yang ini memang Ira betul -betul "salute" ah dengan Mr.N Ira tu. Dia tidak akan melayan perempuan lain yang tak de urusan penting dengan dia. Perempuan mana yang sanggup tengok boy dia bermesra dengan perempuan lain kan ? Panass beb! Panassss ! hehe .<<kuat cemburu betul aku nih:)


 Sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya
Rasa-rasanya, ini memang terbukti ada pada Ira. hee~ Mana lah takk nya. Pergi mana-mana je , mesti dia akan hantar mesej . Kata . Ada mana ? Jaga diri . Ahaa .

 Menganggap kekasihnya orang yang paling dipercayai
Best kan kalau boy kita tuh  , percaya dekat kita ?? Tanda lelaki itu percaya dekat kita , dia akan luahkan isi hati dan masalah hidup dia dekat kita . Tak kiralah , masalah keluarga ke , masalah dengan member dia ke , masalah dekat tempat kerja dia ke.. Asalkan dia cerita dekat kita. Sebab dia tahu kita lah orang yang paling dipercayai nya dan yakin kita boleh tolong menyelesaikannya :)

 Meluangkan banyak masa dengan kekasihnya
Boy yang meluangkan banyak masa dengan kita , menunjukkan , dia benar-benar sayang pada kita . Dia akan sanggup bersabar menunggu kekasihnya. Macam Ira , dia balik je ckuwl , terus jumpa Ira . Ahaa ~ <<Pencinta yang Hebat !:)


Itu sahaja lah yang Ira dapat share kat korang .:) Akhir sekali ....

"Sayangilah Orang Yang Menyayangi Diri Kita"

2 sayang:

fara tyqa said...

diq . cinte2 gk p jgn caye kt laky 100pratus oke . kak fara just nasihat jep . hope brkekalan oke ! -,-

LYSSA FAIZUREEN said...

hoytt .. Why COPY MY ENTRIESS !!! Please letakk credit nama Lyssa !! jangan nakk mainn Copy je tak tentu fasall ~

Post a Comment