Thursday, 7 July 2011

Salam Readers.. U oll ape kabar? Hope sihat2 tau!. Ira?. Ira sihat jer.. Hehe.. Ok lah hari ni Ira nak Tag Soalan2 kat bawah ni.. So,sape yang singgah kat belog Ira niyh.. Sila Jawab otey!. Copy paste jer kat korang punye belog tau.. bila dah amek tu sila komen2 yup.. Tengkiuu~.. credit to : safrinah ,aku curik kaw punye notes tau!. Ngee


1.  Terangkan diri anda dalam 3 perkataan?
  • Peramah
  • Baik Hati (ecehh poyo!)
  • Suka bercakap

2.   Lagu kanak-kanak yg masih diingati hingga sekarang?
  • Buai laju laju.. miahaha

3.   Berat badan paling berat pernah anda capai dan bila?
  • 45 kg.. Tak pernah lebih tau!

4.   Lagu nasyid paling digemari?
  •  Kasih Kekasih by in-team 

5.  Tugas/kerja rumah yg paling tak suka dilakukan?
  • Bsuh pinggan.. Arghh..!

6.  Haiwan yg anda suka? Kenapa?
  • Of Course lah Kucing. Sebab kucing banyak giler kat rumah Ira.. Haha

7.   Anda selalu habiskan waktu lapang dengan..

8.   Benci kalau....   
  • Ira benci kalau....Kene membebel dengan orang yang tak kene dengan sebab nye.. 

9.  Siapakah diri anda di rumah?
  • Anak yang baik ( Waaa..tak bole blah!)

10. Kali terakhir makan pizza?
  • Tahun lepas.. Kenapa?. Mase tu ngan membe2 jadi urusetia rugby.. Lepas tu kompem tak pernah pergi lagi..haha.. Teruk betul!


11.   Binatang yg mampu menggelikan anda?
  • LIPAS.. euwww.. Dengan warna cokelat nye tu.. Memang geli sampai naik kat atas kerusi..hahax!
12.   Kali terakhir bermimpi?
  • Kalau tak silap beberapa minggu lepas kowt..huhu

13.   Bakat terpendam?
  • Bakat terpendam? . Entah lah..hihi
14.   Perkara yg anda paling tidak suka bila terjaga di tengah malam?
  • Bila teringat pasal benda yang bukan2. Lagi2 bila tertengok cermin... Aaaa!. (in high picthing)
 15.  Bakat yg anda ingin ada? Kenapa?
  • Tak ada kowt.. 

0 sayang:

Post a Comment